Total makeover?

Jag tänker blondt, jag tänker baggystil + elegant, jag tänker bekvämlighet, jag tänker allmänt skön (dvs inte behöva anstränga sig så mycket), jag tänker långa dreads.
Det skulle ju vara så sjukt skönt!
Och man kan få ut dreadsen om man inte gör dom hos en frisör. Så man behöver nödvändigtvis inte raka av sig håret.
Och det skulle i första hand bara vara över sommaren, men det kan ju hända att jag har dom längre. Iaf så länge som jag känner att det inte är totalt scaab.
Jag har ju inte prövat dreads. Och jag vill väldigt gärna.
Och Sara kunde hjälpa mig. Och hennes kompis Emelie var också bra på sånt tydligen.
Då är det faktiskt bara förlängningshår och deras bit som behöver betalas. Och det kan nog bli ganska billigt (jag menar, hos frisör kostar det 2500 kroiners. Lätt att det går under 1000).
Och om jag ska bli blond igen, då vill jag ha dreads.
Det är faktiskt inte bara fult och skabb. Det kan vara rätt snyggt (och folk har sagt att jag skulle passa i det).
Det vore fett skönt. Att bara sätta upp det lite, och det skulle vara ganska snyggt ändå.
Och jag skulle nästan bara ha baggyjeans. Baggy är ju så mycket skönare.
Nice, eller? I think so.

Åh. Det skulle vara så fett skönt.

1 kommentar:

josefin sa...

du skulle vara så fett snygg.

jag saknar dig min baggyvän.