"Helt underbart fantastiskt"

Av alla uttryck som jag använder tycker jag mest om just "underbart fantastiskt".
Det beskriver så stort. Och det låter vackert. Iaf i mina öron.

Och det är tisdag igen. Jag väntar åter på mina gitarrlektion, och är inne på min tredje timme. Tjiho. Och den här gången hade jag tänkt att faktiskt inte ge upp när det är en timme kvar (vilket det är snart, btw).
PÅMINN MIG OM ATT BYTA TID!
Allt jag vill ha är att ha en påse godis, film, soffa och filt, så att jag kan gräva ner mig. Och ta itu med allt som tar så galet mkt tid!
Jag är så galet trött.
Och jag har så sjukt ont i mina knän! Dom knakar värre än vanligt när jag böjer dom! D':
Och grejen är att jag kan inte definera vad det är, det som jag måste ta tag i. Det är iaf ngt som ockuperar hela allt just nu.

Jag ska på scoutläger på onsdag. Himlaskitarsleasläger.
Jag orkar inte ungar, jag orkar inte fixa, jag orkar inte ofräschet, mina knän orkar inte att gå!!!!
och alla blir sura om jag inte kan.
måste prata med Hasse.
Och amanda kommer döda mig, ungefär.
Men jag orkar faktiskt inte. Mina knän fixar inte det. Det är faktiskt den himla scout-luffarpinnens fel! Himlaskitpinnesak.piss.
Ni märker mitt humör.

Jag skulle skriva ngt mer, men det kom bort.
Nu ska jag gå och fixa personbevis på skatteverket.

tack och hej.leverpastej.

1 kommentar:

Anonym sa...

tjaaaaaa stina
hur går det med knät?:(
ledsen att jag var osocial men jag hade liite mkt att göra.. hoppas du kunde stå ut! ;)
ska du vara med på scout grejen? det kan bli askul också, fast inte om man har ont i knäna.. hoppas att du blir bättre!!
(om du inte ska med på scout grejen så kan vi slöslappa och kolla på film ^^)
krya på dig!!

PÖSSS