Crap.


Crap numero uno (1):
Jag cyklade omkull med cyklen (dock ingen hjälm, men jag fick ändå inte några huvudskador. TACK GODE GUD), ocg guess what? Jo, jag slog i knäet.
Galet ont. Jag fick ringa pappa så att han kunde hämta mig (jag ramlade vi affären, så det var inte så långt bort, som tur var).
Jag slog i meniskeln ashårt, för det är alldelens ömt, och lite svullet där nu.
Jag fick stanna hemma, för jag kunde knappt itne gå, och jag m i s s a d e np i matte! Får man en ny chans att göra det? Det mårst amn väl få?
Fast igårkväll kunde jag gå lite lungt, utan att det gjorde för ont.
Och nu kan jag nästan gå helt vanligt, fast jag kan inte "hålla på" som vanligt. dvs att läggas massa tyngd på det vänstra benet, böja det utan att det gör ont, osv osv.

Crap numero dos (2):
Jag vet inte om jag kan gå på Off course ikväll. Eller, jag kommer ju göra det, men jag kommer säkert ha galet ont sen.. Och dessutom så ska Erik Tilling spela på Kungsporten, samma tid som Off course! Hur störande är det inte liksom!?!
Och det är inte så att man kan gå på båda, för 1. Off course är i Bankeryd. Bankeryd och Huskvarna är inte pendelbart, det tar för lång tid.
Och 2. Samuel Ljungblad ska spela på OC. Även fast jag inte tycker om honom lika mkt som Tilling, så är det ju så att det är mer ungdomsmöte på OC.

Crap numero tres (3):
Luggarlägret. Om det fortfarande gör ont nästa vecka, betyder det att jag inte kan vara med. Iofs är jag inte säker på om jag kan det nu, men jag hoppas ändå, även fast det där lägret betyder massa gående, massa ont i knäna, massa ofräshet, massa jobbiga kids, ingen sömn, undt so weiter.'
Och dessutom så sviker jag hela ledargänget (dom har planerat att jag ska vara "Betty Berg" eller "Klas Kulle", med amanda. Suck, säger jag bara) , och kanske mest Amanda.



Som alltid kommer allt shit alltid vid fel tillfällen.

1 kommentar:

josefin sa...

jag lider med dig..
knän suger.

ber!

jag saknar dig massor.