nada.

Jag har varit ledig sen halv halv tolv idag, men jag måste ändå vara kvar i skolan och vänta på gitarrlektionen. Jag hatar att den är så sent. Jag ska byta till en annan dag. Verkligen.
Fast jag kanske byter instrument helt, kör piano istället. Eller sång, jag ha rinte riktigt bestämt mig än. Pappa sa att jag kunde välja att ha två instrument, 1. För att det är dumt att slänga bort massa gitarrlektioner i onödan, och 2. jag sitter ju ändå jämt vid pianot. Så.
Men jag vet inte.

Och nu när jag har massa fritid över så skulle jag ju kunna gå till syon (Elmer), och beställa tid. Fast jag vågar inte riktigt än.
Alltärsåuppochnerväntochfullkomligtcrazy.

Mina ögon är tröttare än vanligt, och jag orkar inte riktigt hålla dom öppna.eller hur man säger.
Jag har nada energi, nada allt.
Allt är så nada [naaaada].
Och det var så sjukt jobbigt imorse på np. det sööööööög.
Det kändes bra, men alltid när det känns bra, så går det.. skit, rent ut sagt.
Och det blev ännu värre när Robin, Jessica och Hanna pratade om det. Jag kan ha gjort fel på allt.
Jag är verkligen SJUKT TRÖTT!
jag orkar inte ens skriva färdigt.
Jag tror jag ringer Thorulf och säger att jag inte kommer.
Jag har ingen ork, och jag måste fixa ngt att redovisa på svenskan imorgon (jag skra prata om det i 5-7 minuter, så det måste vara lite bra), och sova.
SOVASOVASOVA!
jag förstår verkligen inte vart orken har tagit vägen. käre tider.
(Hah. killen med datorn brevid sover t o m!)

Föresten så jobbade jag och Jess på Ica supermarket i Bankeyd igår, för operation dagsverke. 400 kr till eleverna i Albanien, och en kasse med färdgodis till oss (mer exakt coca cola zero, jornötter, gott&blandat och några slags..chipshjärtan, tror jag det var? Aja. Colan och godiset tog jag, det andra ska jag ge till mams och paps som kanske tycker om det).
Vi älskar Thomas Sannelius, hur söt som helst! Och han kände igen mig (jag har gått i samma klass som hans son, Marcus).


Och jag ska föresten bli som Jamie Oliver. Jag älskar ju att göra sånt som han gör (kanhända att jag är lite opepp ibland, men jag gillar det!). Jag ska odla örter och kryddor, och allt möjligt i köksträdgården, och så ska jag köpa hans kokbok. Så jag kan komma igång.
Ah.


Sweet dreams, folks.

Inga kommentarer: