Life got strange somehow.

Josefin är borta på en helt annan kontinent. i 5 dagar till.
Och jag har tappat min livsgnista lite efter det här med alterna. att jag troligen inte kommer att få gå där.och så.
it seems that it doesn't matter how much i try to bring the sparkle back. det är jobbigt att bli nekad från nånting som man verkligen, innerligt behöver.det suger.

and mother took me shopping. massa fint. jag tror inte jag har köpt så mycket till mig själv på hela året. och det var ändå bara två t-shirtar (killavdelningen ftw!), en klänning, mörkblå halsduk med silverränder, och massa träsmycken(örhängen, armband och halsband). men det var nice. jag tror att min sommar-image är kirrad och klar :).

ikväll är det uppdrag på fotokursen. vi ska fota rockband. yeah. lagom kul kanske.

och shekina är bra.riktigt bra. thank god for blindside.

Inga kommentarer: