I got it back, but am I happy?

Idag:
-vg i spanska
-håltimma (11-13)
-utvärderingsgrej (dom sa att vi skulle räkna med att vara där till 16.30. Vi var där en timme, och hela dagen var så sjukt ovärd. Jag missade tom 14.10 bussen. assholes.)

Annats har vi också haft återträff med yrseln, orklösheten och huvudvärken. Mitt förra anfall var i mars, och sen coolade det ner sig, och nu. Nu har det bestämt sig för att komma tillbaka.
Så jag befinner mig återigen i den här yrsel-huvudvärk-orklöshet-gladlynthet-cirkeln igen.
Jag hittade tillbaka till mitt positiva, men jag borde vetat att priset för positiviteten med ton av yrsel, orklöshet och huvudvärk. Så..
"I got back, but am I happy?"

Miss Match har börjat igen. I love it, så det bättrar :).

Jag ska skriva mer, someday.
Orkar bara inte just nu. Måste sova, måste packa för festivalen i helgen.
suck.

ciaos.

2 kommentarer:

josefin sa...

vi är så sjuka, du och jag.
shit. alla mina vänner är sjuka! henrik får mystiska kräkningar och du orkeslöshet och blodtrycksfall och martina har en sjukdom som jagninte kan namnet på.

but that was not the point.

jag är glad över ditt vg i spanska och att du är bra.

sen ser du till att sova på nätterna (trots att jag vet att du är mer kreativ då, förlåt) så kanske du får litelite mera ork.
hoppas att all ork hittar tillbaka, fortfort, för det är du värd.

jag saknar dig så in i norden mycket.

(jag <3 fula uttryck)

puss på dig bästis.

stina sa...

ah, men vad är livet utan sjuka? "jag menar hallå, fy vad tråkigt!"
nej, men shit.

alltså jag sover.kanske 4 timmar.men om jag sover mer än 6 så blir jag bara tröttare. och jag har itne mer tid än att sova 4.
ibland hatar jag att jag är nattkreativ.jag försöker att sova mer då.
men..det är lite att om jag inte är högt uppe i varv, då är jag sjukt trött, men jag hinner inte tänka på det. och om jag inte har ngt att göra, är jag för lågt nere i varv och då jag varvar ner så sjukt snabbt.för snabbt.då blir jag såhär.
jag kan gå från superstressad till levande död i princip, på en dag. (jag hatar omnytligheten´.)


haha.jag saknar dig, och se de "fula uttrycken" som en välsignelse.dom är härliga.jag gillar dom järnet.