Now I've found the greatest love is mine

fredag:
-skola
-ögondoktor
-ikea med amanda
-flum med ovanstående
-mer flum med ovanstående
-populärmusik från vittula
-ännu mer flum med amanda

lördag:
-sovmorgon, frukost med amanda.
-handla, jess och mims kom, äta våfflor, göra och (försöka)flyga drake, baka och äta tårta.
-121 med fulla människor (som f.ö sluddrade "jag slår in skallen på er", han ville ha tuggummi som inte hade).
-Lörda' Live! Galet bra.

söndag:
-vakna tidigt och i soffan (eheh. :/ ).
-dator, fixa.
-middag/eftermiddagsfika hos mormor.
-mams, paps och kajs kommer hem igen.


Har ni också tänkt på att jag sällan skriver ngt meningsfullt här?
Och man blir så sjukt trött av att vara uppe länge. i bet you didn't knew that.öhöh.
När jag kom hem igår så var jag trött, dock tröttare än vad jag trodde för jag somnade med kläder,smink, och allt i tvsoffan. Jag vaknade kl 6, och nu är jag sådär härligt fräsch, som man bara kan vara efter en sen kväll (ja, käre tider. ni vill inte veta). Men underbart, eller hur!

Och jag skulle åkt in till Pingst i stan idag, men jag vågade inte. Inte själv. Och jessica och mimmi skulle inte heller sen. Men jag ville. Baah, nu ska jag istället bara göra saker jag tycker om. Eller, jag ska städa, tvätta och skriva färdigt historia-arbetet också (fats det kan jag skjuta upp lite ^^).

(Jag hade en tanke om vad jag skulle skriva mer, med den har nog tappat bort sig, mitt i all kaos som morgonar för med sig. skullle jag tro).

Inga kommentarer: