Freaky Friday!


Yo! Min pappa och jag är coola och pratar SPANSKA, haha! Jag har iofs bara sagt två fraser, och bara pratat om popcorn (palomitas på spanska).
Jag tycker om min pappa. Trots allt. Eller kanske inte trots allt, utan för att.. hah, tja. En intern, gammal grej som kan vara svår att förklara om man inte fattar den lillalilla hinten.
Och så sjukt läskigt föresten! Jag tittade på Seventh Heaven för någon dag sen, och så var det en scen med Eric och Ruthie (pappan och den minsta dottern), och det var JAG OCH PAPPA. Det var verkligen så sjukt! Jag tänkte typ "Är det här verkligen en serie, det här händer ju var och varannan dag här", typ. Men shit alltså, det var sjukt freaky. Ah. Jag och pappa har iaf våra goda stunder.
Y ahora vamos a mirar en la telévision, y luego voy a escucha el cd de Samuel Ljungblahd. (eh.nåt sånt.ni märker kanske att det finns en anledning till att jag bara har sagt två meningar på spanska idag. (om man bortser från spanska lektionen, men det är inte den jag syftar på nu.))
Ciaos!

Inga kommentarer: