Snacka om att jag är utschasad.
Kanske inte så mycket. Jag behöver nog bara sova. Det finns andra som är mer utschasade än mig.Kan man säga.
Idag har vi firat Pj's examen, och gissa vad vi har gjort!
"-Du har tur som inte fick cykelstraffet!
-Vad är det för straff?
-Cykla 4 mil, framför tåget och utan sadel! Ja, Axel är bra sålänge man inte retar honom. "
(internt, but it has to be said.)
Vi cyklade dressin i en liten håla som hette Ambjörnarp! (Dressin är typ cykel på järnväg, för er som inte vet.) Shit. Det var sjukt. Jag fick ont i knäna efter fem minuter, hah. Asläskigt, för våran dressin var lite funky med rälsen, men tydligen så skulle det vara så. Det såg osäkert ut iaf, och jag och pappa var mest nervösa hela tiden.
Och mannen som hade genomgången innan för vad man fick, och itne fick göra osv, sa att det kunde hända blodiga saker om man kör in i varandra (en tjej hade tydligen blivit överkörd och det låter kanske inte så jättefarligt när man tänker att det är cyklar, men tänk då järnhjul och järnväg. det är inte mysigt.)
Iaf så råkade Ellen och Pj köra in i oss. Och jag flög lite, hamnade mellan dressinerna och slog i knät rätt hårt. (om det är ngn som slår sig i våran familj så är det jag, men jag lyckas alltid slå mig där jag är som svagast.) Fast apparently hade jag änglavakt för jag har bara en lite skråma på knät, och bara litelite ont.
Dressin var en upplevelse i sig, och nu har jag upplevt den och jag är itne så säker på att jag gör om det (det var inte jättekul).
Vi åt massa mat också. mums.
so i'm pretty stuffed actually.
Nu orkar jag itne skriva mer.
Måste sova. Och skriva. Och läsa. Och allt sånt.
Tjohej.

3 kommentarer:

Knivjakt, Cecilia Svensson sa...

jag har alltid velat åka dressin. det ser mysigt ut.

Bruce sa...

MATMATMAT VI GILLAR MAT!

gah.

jag är galet darrig.
vill inte gå gymnasiet i tre år till...
beslutsångest 3 000.

Anonym sa...

cecilia: det är rätt läskigt.

bruce, haha:
det var gott.det var tur att jag hade en bättre matdag igår.fast så är det verkligen inte idag.(bra att veta, va. :P)

men.du vill inte ha samma vår ggr två.
men jag förstår precis.jag vet inte om jag skulle palla. men du kan ju försöka att ställa in dig på två år och se hur det går?
(i bet you already have that answer. men.jag vet itne hur du ska göra.)