FRIZON SPARKADE RUMPA!
Lätt att jag ska dit igen nästa år! woho!
Topp:
1.Shane Claiborne - och allt. Det går inte att definera hur mkt jag älskar den mannen.
2.Konserterna - nästa år ska jag anstränga mig lite till för att se dom jag vill se. Men shit, dom jag såg. KÄRE TIDER. Mamma Pappa Barn, Samuel Ljungblahd var dom bästa,
och Birgitta Granberg är världens härligaste poet, I'm serious! (Check out her myspace, she's 86! or 83! Anyway: www.myspace.com/birgittagranberg)
3.Stämningen - ALIVE AND KICKIN'!! Shit, frizon och mbt är en lyckad kombination!
4.Los Friends - You were fabulous.
Ja. I liked it. Och det var trevligt med té och pratstund med martin och gabriel. Dom verkar så sjukt sköna :D. Känner dom itne too well, men iaf.
Och HAHA, vilken köttmarknad! Sinnes komiskt.
eh.orkar inte skriva mer.
(josefin.love you.tack.)

3 kommentarer:

josefin sa...

fast nyhem var så sjukligt mycket mer köttmarknad..ju!

jag saknar dig.

Anonym sa...

tack. Det betyder massor att du vill lyssna, även fastän du knappt känner mig. Och fortsätt ha comviq. Då kan jag ringa dig billlllliigt=).

Anonym sa...

josefin: sanning.men kände du inte av på frizon?

maria: vad bra :).
jag ska försöka ha kvar comviqen.