Det är nåt som har förändrats.

Jag saknar Mimmi. Det är så konstigt utan henne.
Skoldagen idag var rätt depp. Eller, så här var det. Jag ville lagom mkt gå upp tidigt till skolan (inte så mkt). Och under Gunnans tal avled jag långsamt. Sen hittade jag Lovisa, Jessica och Sara, det var bra. Fast vi kom lite försent till klassmötet. Lappar och enkäter och vanligt stuff.
Det var här det började kännas rätt jobbigt.fast bara lite. Det kom mer sen när vi satte oss utanför för att dom andra skulle röka (euh). Jag kände mig så sjukt.. off för alltihop. Jag har förändrats, och folket i klassen har förändrats, och jag vet inte längre. suck. Det var jobbigt och jag vill inte vara med om det igen (den här för-mycket-olika-känslan, jag står inte ut med den längre, jag är färdig med den efter 9 år). Sen när vi gick upp till bilden så träffade jag en gustaf, och han verkar snäll. Och bilden verkade inte alls så hemsk som jag har känt inför den. Ove var riktigt rolig. Jag ser fram emot hans kurs. Inte Helenas dock, jag har aldrig varit mkt för skulptur och sånt stuff. Och jag har ett botten-schema. Det är kanske inte det sämsta, men det är fortfarande botten. Imorgon har jag spanska, psykologi, naturkunskap, engelska och matte. Allt på en dag (sugdag). Fast på onsdagar börjar jag 10-45 och har kulturhistoria, lunch och svenska. Slutar 13.40. YEAH. Lätt bästa dagen.

jag är inte så pepp för skolan, men:
VI TACKAR GUD FÖR ROBIN-LOVISA-OCH-HANNA, ASIEN, A-A-SIEN!
Boy, i love those cheers, haha :).

That's all for today. för ajg orkar inte mer.
Hoppas föresten att den här musikspelaren ska funka. Ska fixa så att den itne kommer i inläggen dock. Aja, det är på gång!

Ciaos!

1 kommentar:

josefin sa...

I LOVE THEM TOOOO!

är sjukligt nära att hålla på med dom nonstop i skolan, men orkar inte förklara och jag tror faktiskt inte att dom vill höra, heller..om det blir tyst nån gång (haha, ofta det skulle hända) kan jag ju alltid dra igång nåt.
eller så.

ajag saknar dig.