Conspiracy theory

Jag saknar vårluften. Det får gärna bli vår. eller höst. eller vinter. Jag behöver ett miljöombyte (hö hö hö). Jag behöver en ny känsla, en ny tid.
Och käre tider.
Sa jag föresten också att jag bad om Jesu återkomst på Gunnans tal igår? Det gjorde jag. Hände inte (den där Adrian Plass är så sjukligt rolig!)
Det är konstigt att man kan vara så säker på nåt som är ganska osäkert. Eller hur?
Just nu hatar jag det. Att jag litar på att Han där uppe finns, men det är ju ett slags positivt tecken också. Men aa. Shit. Jag har aldrig svurit så mkt som jag har denna veckan. Mest för att jag är arg. Och kanske också för att få mig att lita lite mindre på det. Bara for now liksom. Det vore skönt. Så att Gud kan få mig att inse lite saker. Typ som det här med församlingen. Och Bolivia. Och mamma och pappa. Shit. Ja.
(Den biten publiceras endast för att jag måste försöka komma in i analys-grejen. Jag hade psykologi första gången idag. (och varför börjar alla andras individuella var inte förens nästa vecka? What's up?)).

Jag har föresten Harry Potter boken nu. köpte den i onsdags. Läste 100 sidor. Sen städade jag. Har inte ens tittat åt boken sen dess. Tog ur den ur väskan. Alltså, JAG VILL JU LÄSA.
Och jag vill läsa "Den oemotståndliga revolutionen", och läsa färdigt "He(m)ligaste" också. Men jag är verkligen i en sån OFF-period. OFF för allt. Allt är otime'at. Shit. Det är verkligen ingen bra períod. Fast. Den har gjort mig lite mer artistisk. Jag har ju liksom laid off med det.sådär det senaste året. Jag har både målat massa (jag blev faktiskt nöjd med det. förutom en.), och musicerat. Och det har gått bra. I love it.

Ni märker att det här bara är massa dö-prat va?
Eh.
Ska träffa Jonas imorgon föresten. Eeeeh.
(liiite.som sagt.josefin fattar.ehuuuu.shit.damn.piss.)

Ciaos everybody.

Inga kommentarer: