Okej. Jag vet att detta kan vara ganska så mkt.. tja, kanske inte så mkt mig(?), men JAG ÄLSKAR DET HÄR. Känns som att det här är ngt jag kan syssla med, vara i den branschen. ÅH.
Ja, modebranschen kan vara en av de värsta, och det är så sjukt mkt som är messed up, och den har skapat mkt av det som får ungdomar att känna sig otillräckliga idag, men jag kan inte rå för det. Det är materialistiskt, och det sista jag vill är att bli en slav under materialismen (dock kanske jag redan är det, med tanke på att jag lever i 2000-talet), men jag tycker om det. Och what can I say, I'm only a human, jag är inte perfekt. Så.. det jag menar är att även om det är massa skit med det, så älskar jag det.

Och bilden, jag vill så sjukt mkt ha den! (Jag har alltid känt att jag tycker om Micheal Kors.)
Jag hittade den först i DV (som jag pinsamt nog måste erkänna att jag börjat tycka om också), och dog smått. Den är så fiiin! Och den ser varm ut.

Inga kommentarer: