Idag, mina vänner..

..Så börjar jag inte förrän kl 12.50! Och jag har bara en lektion! Och det är svenska med fredrik, men den är rolig för vi har språkhistoria (jag måste fixa så att jag får Historia B i 3an, I may sound like a geek, but I love historia!). Egentligen är det en Don't drink and Drive -grej, men jag hoppar den. Och jag vet att det inte är ngn superstart på läsåret, MEN! 1. Jag får inte frånvarao (det har dom inte informerat om iaf), och 2. Jag kör inte och jag dricker inte.
Och Kulturhistorian som är innan lunchen är inställd p.g.a D.D.A.D-grejen.


Och föresten så kom jag på en sak jag ska göra med håret. Jag gör löshårsdreads istället och har några stycket under mitt vanliga hår, sen när rastaflätorna är borta. Ska kolla lite hur det är, innan jag kör med mitt egna hår. Important information number one, ungefär.

Nu ska jag duscha och äta. Ciaos.

3 kommentarer:

Knivjakt, Cecilia Svensson sa...

det låter bra det där med håret. förutom att jag kommer vara så sjukt avundsjuk på dina dreads. du kommer få stå ut med en hel del tafsande i hår och hårbotten, glen coco, so you know. ehe. (:

Anonym sa...

i'm already doing that, so.. jag menar tafsande i håret. comes with the braids you know (,suck).
och tack! :)

Knivjakt, Cecilia Svensson sa...

jag menade tafsande av mig. kan jag inte få några egna dreads ska jag allt utnyttja dina till fullo ;P