Cinamon ice

Ärligt talat är jag nog lite besviken. Och kanske mest ledsen, för dom förstör ju bara för sig själva. Och jag kan inte förstå dom, det fanns en tid för inte alls länge sen då jag gjorde det, men nu när jag har varit med dom bara i skolan i en vecka eller så, så har jag helt ändrat mig.
Eller, jag kan se små anledningar till varför dom gör det, men just nu så ser jag bara hur dåraktig jag var som ville samma ett kort tag, för en tid sen. Jag vet att förändringar är nödvändiga, men vem har inte önskat tillbaka ett år eller två?
Och förlåt, jag har skrivit mer än vad jag brukar göra vanligtvis (mer än en eller två gånger i månaden), och allt kanske inte makes sense för utomstående (utomstående är då alla förutom jag. (Hah, lagom egoistiskt)).


Coca Cola babes,
they don't know our names.

Inga kommentarer: