torsdag

I'm so fly, I'm gonna write in purple! Jag ´pluggar till naturkunskapsprovet imorgon och jag är inte färdig - by far, kan man säga. Tar lite småpauser med flickr, bloggar och facebook. Igår när jag satt här lyssnade jag på Miles Davis till pluggandet, dock hjälper det inte särskilt bra idag. Det känns inte som en dag för Miles. Mitt flickr krånglar fortfarande, kan inte komma in på mitt konto och det är sjukt irriterande!
Idag var jag på Oves lektion, och jag var praktiskt taget halvdöd. Svårt att andas, snorig, ont i huvudet, med mera med mera med mera. Det är jobbigt att vara sjuk.

Och föresten, som en liten påminnelse&förlåt-lapp:
Nej, man kan inte kalla det här en riktig blogg, för jag har inte fattat bloggkoden än. Jag skriver det jag känner för, men jag försöker lära mig hur det ska vara... Eller, alla såna här sidor är ju olika just för att det är olika människor som skriver, och då kanske det egentligen inte finns nån kod för hur en blogg ska vara. Vi säger såhär, jag letar fortfarande efter mitt skrivsätt. I'll let ya'll know when I'm happy with it.

Nu ska jag fortsätta plugga. Ha en fin kväll!


Inga kommentarer: