1234 tell me how you love more

ikväll lyssnar jag på Feist, och åååh vad jag gillar hennes musik!
nu har jag suttit och pratat med Fhager och Anderson ett litet tag, så jag borde koncentrera mig på rapportskrivandet ett tag nu... sen ska jag sova, åh!
skrev mina sista minuten-redovisningar till spanskan och engelskan till 03:22 inatt.
INTE OKEJ och jag hatar det, men jag hade inte så mycket val då.
jag ska fylla i det här dygnets 2,5 timmars sömn med extra extra (extra allt!)

imorgon börjar jag 11:00 och slutar 12:20, eller nåt sånt. min bästa dag! tror jag ska träffa Natalia från cellen sen, om hon kan. och på kvällen är det fredag20 (det är min cafégrupps tur imorgon)!
och på lördag ska jag träffa Amanda. vi ska prata sönder sista Harry Potter-boken! ooooooh (josefin du måste verkligen verkligen läsa dom. they get better and better in the end of the serie..!)

nu ska jag skriva ner Fhagers tips, och mind-map'a. och skriva. GONNA DO IT.
hej!

Inga kommentarer: