22:59

När jag kom hem från skolan tittade jag på 3-4 avsnitt ur satc (bra skit, så att säga). Åt, sen sov jag i soffan i 4 h. Tror jag. Ungefär. Verkligen helt sinnes trött idag, överraskade mig själv när jag faktiskt kom upp ur sängen utan att försova mig, fast det var sjukt jobbigt på bussen att hålla mig vaken. Handledningen på projektet gick bra, blir mindre och mindre rädd för att göra fel muntligt på dom där. Fast jag är fortfarande rädd att min lärare inte ska tycka om det sätter jag har skrivit min loggbok på, eller att jag gör fel, och TRO MIG det är inte svårt att göra fel enligt henne, eh.
Dom två sista lektionerna (ARL är det eget arbete på till v.10, yes!) ligger det en sorts dimma över. Så trött som jag var, var det inte lätt att koncentrera sig (det gjorde jag inte) och vara seriös. Somnade på naturkunskapen, och flummande/avled långsamt under samhällskunskapen. Satt brevid Cecilia på sista lektionen och flummade järnet. Vi tittade på en film om EU som måste ha varit nån slags projektfilm, killen som vara "programledare" var ung, posade i gräset, och så var det dunka dunka, a.k.a rave-musik, nästan hela tiden. Fantastiskt.

cecilia: 'sa dom 5o-åringarna måste tvättas?'
stina: 'nej, 50-öringarna som skulle slängas!'

Det var väldigt roligt då fast det inte verkar som det nu, men så är det väl med det mesta som är flummigt och internt.


Nu borde jag sova. Skulle ha skrivit kulturhistorian som ska vara inlämnad imorgon, men jag får väl skicka in den helt enkelt.. Undrar om läraren går med på det. Hm.
Jag drar.
Hej!

Inga kommentarer: