plugg och saknad.

Vår relation är fantastisk (läs: skev)

Hon är både ett charmtroll och ett modelejon.

Hon är mitt bästa i världen och ingenting är fullkomligt utan henne.

Josefin är min bästa vän och jag tycker om allt hos henne.
Fastän hon är lite dorky och stör sig på felskrivningar. Aj löv hör.

Istället för att skriva på projektrapporten (som jag verkligen verkligen borde göra) sysselsätter jag mig med annat. Som vanligt, heh.
Saknar Josefin hur mycket som helst. Vilket verkligen är helt sjukt mycket.

Lustigt uttryck föresten. "Sjukt". Undrar hur folk skulle reagera om man sa "friskt" istället?
"Alltså den här filmen var helt friskt underbar!"
Sjukt (haha).

Och hur gör man bilderna större föresten?
You teach, yes?

Herrååååå

2 kommentarer:

josefin sa...

Gullevulle! Jag saknar dig som ett as. Verkligen som ett as.

Haha, spännande tanke det där med friskt. Ska börja använda det!

Jag har sökt ett jobb som medlemsvärvare för biståndsorganisationer. Spannend.

jag kan inte kommentera hur man gör för kommentaren släpps inte in. gör det i ett gästboksinlägg på allas vårt bilddagboken istället!

och du.
det framgick inte i den här kommentaren hur mycket jag saknar dig. jag dör nästan av saknad. jag dör nästan av att se dom här bilderna för dom är så vi och vi är så skeva och vi är inte av denna värld på riktigt.

vi är bäst ingen protest.

josefin sa...

har du ändrat från s400 till s800? bilderna ser så pixliga ut, som dom gör när man inte har ändrat det. kolla upp'et!