Saturday night

Jag har målat det här. Och redigerat. Och jag ska fortsätta lägga upp mina egna bilder, för jag måste träna på att vara nöjd med det jag själv skapar, det jag själv kan göra och kan vara bra på.
Tror originalet målades på kulturhistora-lektionen förra torsdagen.
Det bästa med dom lektionerna är att det är då jag brukar måla. Eller teckna, menar jag. Inte så bra för betyget kanske, men det är bra och lagom för den kreativiteten som bara yttrar sig i sällsynta tillfällen.
Jag har till och med haft glasögonen på mig (sista timmen i alla fall) när jag pysslade med det här.
Ska fortsätta redigera lite bilder. Från januari, och kanske PS.
Men sen är det melodifestivalen ikväll också. Jag är inte så intresserad. Syr lite kanske. Fortsätter läsa på The Secret Garden. Och Flickr, min nya kärlek.




Hejhej.

1 kommentar:

Anonym sa...

this i like this i liiiike
begåvad
begövad
begävad