Lörda' Live och Flickr.


Jag är kär. I flickr. Det är fantastiskt. Fast jag vet inte riktigt hur man organiserar sig. Och det är lite krångligt, men ooh så fantastiskt!
Ikväll har jag lagt upp hela 3 bilder på bilddagboken.se, vilket kan vara något slags rekord för min del. Bra skit.
Det var Lörda' Live också! Gjorde min första (frivilliga) café-duty, och det känns väl rätt så bra. Fast jag räknade fel i kassan och gav för mycket och för lite pengar tillbaka. Men det är ju så det blir, när man inte kan priserna och det är människor och ljud överallt så att man inte kan tänka. Träffade skönt folk iaf. Kevin(!), Elin, Jonna, Karl, Ellen, massa!
Han som predikade had a good message. Eller, message och message. Han vittnade en hel del, och det var rätt schyssta grejer. Fick bara den där känslan att det inte var vanliga människor som kan göra sånt, såna som tex jag. But then again, jesus använder ju de "mest otippade" eller vad man ska säga. Men i vilket fall så kändes det inte som att det var på vanliga människor-stadiet. Men han sa en massa andra bra grejer, tex att det är rätt konstigt att 'dansa på insidan', eller 'le/glädjas/ochvadmannubrukarsäga på insidan' (han menade alltså att man ska leva ut det, för att få ut så mycket som möjligt av liv, typ).

I fredags var Hanna och Mimmi här föresten! Åh. Alltså dom är ju så fina. Har verkligen saknar Mimmi och nu ska vi skärpa oss att träffas, och Hanna är jag glad över att gå i samma klass som. Det är fint, I get my portion of Hanna almost everyday. Vi gick fram och tillbaka till Missionskyrkan, bakade LEMON SLICE PIE och pratade.



Imorgon kanske jag tar mig i kragen och fixar jag lite med byrån. Eller så är jag lat som vanligt och kör godis och Vänner/Satc, mmm.

Godnatt
/S

1 kommentar:

josefin sa...

Jag älskar också Flickr. Vi har ett långvarigt och stabilt förhållande som innehåller mycket kärlek och inspiration. Mm.

Men jag förstår inte hur man blir medlem även fast jag försökt, det stör mig mycket.

Och åh Hanna och Mimmi. ååååååh avundsjukan!