det är alltid meningen men det händer inte

jag tycker inte om att plugga.
men det kanske har framgått.
dock så får jag ibland en liten tanke om att vad mysigt det skulle vara att bara sitta, skapa lite fint ordnat kaos omkring sig, dricka te, och plugga. sånt där hederligt gammalt plugg.
men, för det mesta (läs varje gång) orkar jag inte. vill inte. det är som att bara åsynen av böckerna suger musten ur mig. kan sitta hur länge som helst och skriva på nåt som skulle tagit en annan 15 minuter.
fattar inte hur folk orkar med allt. är lite arg på mig själv för att jag inte orkar. men det är väl som det är antar jag.

jag var i kyrkan idag, för första gången sen.. hm, december tror jag. var nog där första advent eller nåt. helena var mötesledare, hon är så naturlig. gillar verkligen henne. pratade med henry också. great guy.
och kollade även med roland om att såga ramen (ska fota lite med den snart... i'll put some of it up) till byrån. hur bra som helst.
apprå på projektarbetet så måste jag verkligen verkligen arbeta med den nu, komma igång igång. det är 8 veckor kvar tills allt ska vara klart, ALLT. skisser, texten, byrån. uuuuuuuuh. men jag hoppas att det går bra. påsklovet kommer ju att bli roligt... hm.
iaf, en praktikant från bibelskola Grow käkade lunch hos idag. jättetrevlig, men jag kände att jag kanske var lite seg. kom hem runt 02:40 inatt, jag var hos amanda och hade aaaaaskul som vanligt.

nu ska jag titta på Chocholat innan jag skriver på fetförsenade kemiinlämningen.
hej så länge

Inga kommentarer: