With every word you say, make me believe that I won't feel your tires on the street

Today, I've came to the conclusion that I am schidzo.

"Stina", förekommer vid:
häng, skola, flum, konstigheter, i princip allt positivt.eheh.

"Stinky", förkommer vid:
självömkan, depp, sunk, tja, i princip allt som är lite mindre positivt.

Så. Now you know.
Jag älskar Jack's mannequin och Josh Rouse idag. Dagen musikaliska hjältar.
Och det bästa med att vara hemma själv är att man får bestämma -utan andras invändningar- vad man ska ha till lunch, om man nu ska ha ngn förstås. Sånt får man också betsämma.

Och just nu vill jag inte att mamma pappa och karin ska komma hem. Jag vill att josefin ska komma.


HAH! Just det. Jag har stått för dagens instats idag!
Dvs att krypa in i garaget under den stora garageporten. Pj och ellen höll upp den motvilliga porten, och jag kröp in och hålet mellan porten och resten av garaget var kanske 50 cm brett. Är inte det rätt smidigt?
jag tycker om att göra såna saker. Ehm, kasnke inte just att krypa in mellan portar som inte vill öppna sig, men själva känslan.
Grejen att chansen för att lyckas inte är så stor, men att man klara det, och löser hela grejen. Svinkul, sånt äger.


Goodnight, Goodbye.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill också att jag ska komma.