Klagomål.


Jag har världens sämsta blodtryck (sämre än sämst, verkligen), och denna veckan kan beskrivas med HUVUDVÄRK och YRSEL! Hela veckan!
Tjiho!
Världens toppenvecka.
(/%/¤#%&"¤//(&)(&.
ungefär så.

Så himla jobbigt föresten, att man bara klagar här. Förlåt, alla, men det är faktiskt min blogg, så jag bestämmer (ja, jag vet att jag inte har världens bästa humör nu).

jag fick föresten en tid på vårdcentralen i onsdags, och det var rätt bra, för att det var mitt i mitt fyra timmars långa hål.
Gregory konstaterade att jag behövde motionera(hah, yeah right! det går så lagom bra när man har knäproblem!), äta riktigt (vad är det jag gör, gaah), och att jag behövde ett blodprov.
Men, han hade iaf ingen anledning till att misstänka hjärtsjukdomar. Det var ju tur.
Imorse fick jag, på fastande mage (fast jag blev faktiskt inte hungrig förens vid våran luch, vid 10, ungefär), åka och ta ett blodprov som gjorde illa som aset!
jag tycker inte om obehagliga nålar, det gör ju ont.
Och det gör fortfarande ont där hon tog blodet.
Det är massa blått och rött runt omkring.

i övrigt var det en soft morgon! jag gick upp vid "duschtid" och började fixa, och sen när jag färdig så var det ju massa tid kvar. jag gick och la mig igen, och ÅH VAD JAG ÄLSKAR ATT SOVA. Det är ju bland det bästa som finns! (Och min säng har fått den underbara förmågan, att vara varm, även fast den inte varit rörd på en hel dag! wunderschööön.)

Fast sen var det Bild och spanska, och det sööööööööööööööööööög.sögsögsög.
Jag ska sluta på spanskan tror jag, för dte är det tråkigaste, och jag orkar inte. Jag åker tillbaka till Bolivia och lär mig istället. Och då får jag lära mig sydamerikansk spanska, iställer för ful spansk spanska. gaaah!

och jag har matte om en halvtimme, och ajg ska gå tidigare, för jag orkar inte skola med huvudvärk och yrsel.
Huvudvärken kommer först och torterar en, och när det har varit så nån timme kommer yrseln och dödar en till slut.
Jag måste bli frisk snart. Det här går ju inte.
Och josefin, du måste också blir frisk. Vi kan ju inte ha det så här!
Hah, stackars simon. "Här kommer vi klagandes, och hälsar på dig".
Eheh.


Jag hoppas att jag kan vara med på Capture the flag på fredag med pinkan. Det är så sjukt kul, och stackars den som inte har varit med på det!
Isf kan jag informera om när vi ska ha det, och så kan den olycklige/olyckliga komma och köra!
APKUL!

Och på lördag ska jag till örebrooooo. Och josefin ska vara dääääär. haha, och simon förstås :P.
3 dagar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, verkligen synd om Simon!
Vi kommer typ "min maaaaaaageeee"
"mitt hhuuuuuuuvvuuuuud och min yyyyrseeeeeeel"
"det är sååååå syyynd om oooooooss" hela tiden :P

nä.
nu blir vi friska
okej?

PUSS.

Anonym sa...

Haha, hälsa simon att jag lider med honom.


Men alltså, jag har tänkt på en sak. Egentligen borde man väl lära sig sydamerikansk spanska i skolan? Det pratas ju i en mycket större del av världen?

stina sa...

HAHA, STACKARS SIMON. kära nån.
(ja, philip, vi ska hälsa)





man borde få göra det, men dom asen till spanskainstutition vill inte det.