(Jag har helt tappat tiduppfattningen, är det tisdag eller onsdag idag? :/ )

Måndagen var det bästa, mest positiva dagen på länge! Jag var galet uppåt hela tiden och jätteflummig. Klagade inte en enda gång (och det är väldigt ovanligt när det gäller mig)! Inte ens när jag hade världens huvudvärk.

Morgon: Ny Generation. Svinbra (första gången jag var där på.. 4 månader, kasnke?), och jag var värsta idésprutan! Till påskkonserten: promotion genom en filmreklam(eller hur man ska säga)! Och jag kommer kasnke att anmäla mig till att hjälpa till att planera. kanske.

Och när vi snackade om hur man skulle få dom kristna till ng (vi tror att en del kan ha saker att göra i kyrkan), så ska vi åka till olika församlingar och prata och sjunga och blablabla.
(Samuel upprepade två ggr: "Du är inte dum du, Stina!". (Mina försölag var bara lite go with the flow'iga, alltså itne jättesvåra att komma på.)

Och jag kommer nog försöka gå dit varje vecka nu. Det var braaaa. :)


Förmiddag/Eftermiddag: Häng med Jessica hela dagen, och det var svinkul! (Jag har saknat henne.)

Efter skolan gick jag,mimmi,jessica,lovisa och olivia ner till stan. Jag och mimmi ocrkade itne och var hungriga, så vi svängde in på Donkan.
Boy, vilket misstag. Vi åt massa, och jag mår fortfarande dåligt av det.
OCH DESSUTOM! VÄRLDENS MAN SOM BARA SATT STIRRADE!
Killen var kasnke i 25-årsåldern, och stirrade verkligen hela tiden!
Och när jag höll på att narra den dåliga musiken så skrattade han åt mig.(då tänkte jag "äh, strunt samma. det är väl bra att ngn har roligt pga mig").
Han stirrade verkligen heeeeela tiden.på mig. Jag kunde inte vända mig för så var jag tvungen att möta hans blick.
Okej, han såg väl bra ut(vad vet jag? jag anatr bara att 25-åriga kan tycka det), men det är ju jobbigt när folk stirrar och ler mot en, när det är minst 7 års skillnad!

Och jag och jessica skulleköpa paj, så när vi stod i kön började han fråga mimmi massa.
"Du, din kompis, hon som sitter där (pointing where my seat was) hur gammal är hon? Studerar hon? Är hon singel? har hon fyllt arton? "Hon ser ut som en mkt stor kvinna. Vågar jag fråga henne?"
Mimmi förklarade två ggr att jag var 16 och skulle fylla 17 (tydligen trodde han itne på det), och han snackade inte om storlek(han hade lite svårt med svenskan).
Jag orkar inte massa äldre äckelmänniskor. Gaaaah!

Vi sprang därifrån sen (vi skulle faktiskt med en buss.)

Kväll: Tjej Skate! Svinkul, jag älskar att skejta! Och faktiskt, jag var rätt bra för att inte ha skejtat på 6 år :). Jag vågade ta fart, och jag skadade mig faktiskt itne.
Ramlade bara två gånger ordentligt, och de få andra gångerma kan man knappt kalla för att ramla (jag tog i med händerna, så jag föll aldrig riktigt till marken).
Jag bli fett bäst på att skejta! Det är skitkul, och jag fick inte alls ont i knäna :D.
Jag har tom träningsvärk i låren nu, så det var bra.
Fast det var sjukt varmt. Inte för att det var jätteansträngande, utan mest pga av dålig luftkonditionering och extas. så sjukt kul.

(Haha, Simons bild av mig rasar, att jag tycker om att skejta och att jag skulle kunna tänka mig att töja örat (fast jag har kommit på, orka fixa med örat.) är tydligen inte alls så som han känner mig. haha.)



Och idag har bara varit en dimma, för jag varit yr precis hela morgonen. Och som vanligt, sjuksköterskan var inte där! Jag såg henne springa runt i skolan, men hon var misann itne på siit rum (pfft, hon ska vara så "tillgänglig".)

Och jag fick "Amie" på gitarren! Lyckan är total. ^^
+ att jag har lånat 4 vänner-dvds av Julia :D.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är askul att skejta! Problemet är att det tar aslång tid innan kommunen bestämmer sig för att plocka bort sanden de la ut under vintern, så man får knappt tid. och jag har aldrig riktigt haft någon att skejta med. Så jag har aldrig blivit så bra som jag velat. men det är askul=)

Och jag hoppas att simon inte har något problem med folk som skejtar, för då rasar min bild av honom :P

josefin sa...

hallååå

i min misär blir jag jätteglad över din lycka
fast samtidigt gör det lite ont för jag vill också vara med

jag skulle aldrig kunna lära mig att skejta eftersom jag har världens sämsta balans

jag bara hatar att vara så otillgänglig.

justja..
kuratorn imorn.
och jag är borta.
kanske kan skicka ett sms till henke eller nåt..får se..

saknar dig massvis mest.

forever.

pusspusspuss

josefin sa...

"svarar" här

ja, det är sant, oslo är ju för att få en stadig ekonomi för vårt företag (jag kanske borde gå ekonomi istället?)

och vi är ju så läskigt lika! det är sjukt!

nu har jag registrerat en ng-grupp på vår skola förresten..wie!

Anonym sa...

svarar här igen.

jag förstod precis vad du menade! tror jag iaf.
haha, vi är så roliga.

bäst i världen, kan man säga.

och ja, jag sa att det var misstänkt blindtarm, ochd et var det också, men sen ahr jag sagt flera gånger att det var en systa på äggstocken.

sego :P

men jag älskar dig massvis vetdu!

Anonym sa...

haha, det är sant! vi lär ju bli helt skadade.

jag röstar p¨å jönköping.

eller så kan vi bo i stockholm båda två! eller så går vi alterna.