Ni som har saker att göra, hoppa över detta. Jag har tråkigt, och ni behöver verkligen inte läsa.
(Fast det är kul ^^)

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
"The man who doesn't know how to smile" (Josh Rouse)

2. Kommer du komma långt i livet?
"La costa blanca" (Josh Rouse)

3. Hur ser dina vänner dig?
"Gå inte förbi" (Peter Jöback och Sissel Kyrkebö. (eller nåt.)

4. Kommer du gifta dig?
"The mixtape" (Jack's mannequin)

5. Vad är ditt livs themesong?
"Maybe" (Jack's mannequin)

6. Vad e ditt livshistoria?
"Revolution" (P.O.D)

7. Hur är skolan för dig?
"Mudfootball (For Moe Learner)" (Jack Johnson)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
"Take it easy" (Bright eyes)

9. Hur kommer imorgon vara?
"We are nowher and it's now" (Bright eyes)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
"Volcano" (Damien Rice)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
"Cheer's darling" (Damien Rice)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
"I remeber" (Damien Rice)

13. Hur är det med ditt liv?
"When the sun goes down" (Artic Monkeys)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
"Dancing shoes" / "For where your treasure is your heart will also be" (Artic Monkeys / Lampshade)

15. Hur ser världen på dig?
"Our Song" (Per fjäll och Peter Sjönell (,more known as per och peter).)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
"Musik nonstop" (Kent)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
"Beskyddaren" (Kent)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
"From a balance Beam" (Bright eyes)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
"The sweetest song" (Martin&Guild)

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
"Tree tops" (Martin&Guild)

21. Kommer jag nånsin ha barn?
"Posters" (Jack Johnson)


22. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
"Fortunate Fool" (Jack Johnson)

23. Vad är några tips till mig?
"The News" (Jack Johnson)

24. Hur kommer jag att bli igenkänd?
"Pacemaker" (Lars Winnerbäck)

25. Vad är min danssång?
"En midsommarnattdröm" (Håkan Hellström)


HAHA, den sista är verkligen min danssång, hah!

Inga kommentarer: