They're playing that song you know, that song that still echoes in my head..

Har ni hört? Jag lyckades försova mig idag. igen. Jag måste säga att jag harblivit lite av en expert, nu på senaste tiden, på det området.
KÄRA NÅN.
Förra veckan, lyckades jag att inte försova mig en morgon, den enda morgonen på ca 2 veckor.
Och denna veckan har ju börjat riktigt bra, måste jag säga.
Boy, jag måste skärpa mig lite.


Fast. Det är ju VÅR nu! Värsta härligt.
Och det var fakitskt värt, att vakna när bussen gick, skippa gympan, och ta t10 -bussen dit.
HUr skönt som helst, jag älskar vår. Vår och sommar. :).

Och dom där slingorna jag gjode igår, dom ska bort. Dom blev jätteblonda, och jag trivs verkligen itne med blondt. Iaf inte nu.
Så imorgon blir det hårfärg av presentkortet som jag fick av mamma.

Och den 24 mars. Jag älskar dig josefin, du är verkligen den bästa vän man kan ha.
:)

1 kommentar:

Anonym sa...

den 24 skulle ju bli du och jag och damien

nu blir det du och jag och Simon och får jag säga är det nästan bättre

jag är ingen konsertmänniska och jag föredrar att prata med dig istället för att sitta bredvid dig.

du är bäst