Stressig vecka
Det snöar ute, helt galet mycket. Verkligen, verkligen, verkligen mycket snö. Det bara vräker ner. Och jag vill inte! Uh.
Jag har ASMYCKET den här veckan.
Spanska, arb.liv.säk-uppsats+redovisning, eng.projektet, och the projektarbete (måste komma igång och det är obligatorisk lektion på onsdag och jag är skitskraj för helena!). Vi har iofs en studiedag på torsdag vilket är jättebra, men jag har utvecklingssamtal på morgonen och sen är det ingen idé att åka hem för senare på dagen ska amanda spela i pinkan på afternoon tea, och då blir det massa dötid som jag inte är säker på att jag kommer plugga på för att det är så himla många andra stora saker att tänka på.
Jag vet att det är sjuk panik för ingenting, och att andra har det värre och dessutom varje vecka, men jag är skadad av estetprogrammet, man blir slapp one way or another.
Sånt här borde ju kanske lära en att inte skjuta upp allting och bara slappa.

Nu ska jag koka nudlar och skriva en lista och sen till skolan (kostymsömnad i fyra timmar och missa dagsljuset, woho!).
Hej!

Inga kommentarer: