Jag längtar till framtiden.
Jag längtar till framtiden, as said. Visst är ögonblicket fint just nu, månen lyser, jag vill baka och så lyssnar jag på Peter Jöback och Regina Spector och jag har ett ordnat kaos med papper, böcker och grejer runt omkring mig. Det är fint, fastän jag har lätt ont i huvudet. Ögonblicket är en övervägande skön känsla. Det är att jag tänker på allt som jag måste göra, allt sånt där vardagligt som att ta sig till ställen osv osv, som gör att jag längtar till framtiden. Det låter fånigt, för jag tror inte att jag kommer tycka bättre om det jag måste göra då, men jag föreställer mig att jag kommer ha roligare måsten bara. Fånigt, men inte så sällsynt.

Jag har skrivit hela 2 (det här blir det 3:e) blogginlägg ikväll. Iofs så har jag suttit med datorn framför mig i tragiska och sorgliga nästan 8 timmar nu. Men det har ändå inte varit samma klass av ointressant skitinlägg som jag brukar skriva vanligtvis, och då ungefär 2 gånger högst i månaden. Har nog nått höjden på den kurvan ikväll så det kanske inte blir nåt nytt inlägg på ett tag nu... Eller så blir det det! Det var ju bl.a det jag skulle ändra på. Hm, we'll see.

Nu ska jag se om te är gott fastän det har kallnat och sen micrats, och snart ta tag i mitt liv utanför dataskärmen. .<laksfhöalsdkhgseuiorhfpaskd¨dpgkpsohjlergjpåofgjpoasdihguioawehfr

Hej!

Föresten så suger stavningskontrollen på Blogger.

1 kommentar:

josefin sa...

Du skriver fint! Finare än du tror.
Jag tycker du ska börja blogga ligga ofta som jag, haha!

Och jag har inte stavningskontrollen. Det är jag glad för.