Helgen.
Jag har varit uppe ungefär 39 h och 30 minuter den här helgen (fredag - lördag).
Det har varit kul, men nu är jag TRÖTT. Att bara sova ca 1 h och 40 minuter är kanske lite för lite. Men det är värt, när det inte händer så ofta.

Och jag är slightly irriterad på hotmail. Kan inte öppna mitt eng.projekt. INTE OKEJ. Den preliminära inlämningen ska vara inne på tisdag. Visserligen är det inte hela arbetet, men jag har inte kommit alls långt så jag skulle verkligen behöva skriva. HEH.

Ska tvätta mina glasögon nu och försöka samla nya krafter. Äta lite yoghurt och lugna ner mig, kanske fixa lite på bloggen. Det finns ingen ro här så det kan nog vara skönt att bara gå in i det.
Jag saknar josefin. Jag saknar hennes andetag. Åh, kom snälla.

Hej

2 kommentarer:

josefin sa...

Jag gillar inte nya hotmail. Mest därför. Och jag har svårt att skriva mail också. Fantastiskt störande!

Jag saknar dig med, vetdu.
Du är den bästa. Jag vill aldrig ha någon annan bästa vän, jag vill bara ha dig.

Jag älskar oss. Puss.

josefin sa...

Förresten. Mycket lycka till med engelskan. You can do it put your ass into it!