Engelska.
Suck. Det är roligt, men jag blir lite matt. Kan inte koncentrera mig så bra i skolan och min mage gör konstiga ljud, så jag är skithungrig. Bara spanska kvar, sen hem.
Är på väg att bli förskyld också, och jag oooooorkar inte, jag har inte tid.

Jag har iaf hittat jeans idag, woho! I so need it. Och dom har är ASHÖGA I MIDJAN. Det är liksom som att det är extra påsytt för att dom ska vara så höga. Och dom är sköna, så det gör ingenting!
Och så hittade jag små lådor också, vilket jag behövr till presenter.. himla bra.

Cellgruppen igår var kul, det är bra grejer. Även fast jag fick vänta ett bra tag på Wayne's, men det var mest mysigt. Mörkt utomhus, chailatte och DN. Fint.
Vi bestämde iaf att den 1 december så ska vi ha julmys med julkalender, julbak och umgåsande. Saker att se fram emot.

Uh, det här var ju verkligen jag-har-så-tråkigt-och-kan-inte-koncentrera-mig-och-vill-bara-hem-pinsamt-och-ointressant-inlägg.
Uh,

hej

Inga kommentarer: