Hela 74 år.
Det är Ellen och Pappa tillsammans.
Vi firar har (håller på fortfarande) firat dom hela dagen faktiskt.
Mat, efterrättsfika, slapp/powernaps, presentöppning, och nu snart mat igen, med tillhörande efterätt (devil's chocolate cake som jag har gjort!).
Pappas bästa present: SodaStreamer, Ellens bästa present: kardemummaskorpor (var säkert nånting annat, men jag gjorde dom med my own two hands så nu är det hennes bästa present. Hehe)
Bakade faktiskt en sån där devils chocolate cake i ett lite mindre och sött format till Selma igår (och i förrgår) med såna där små födelsedagsljus som man har när man är på barnkalas. Det var fint. Tog en bild på det, så den kommer nog upp. Vi bakade lussebullar också! Sjukt roligt och efter mkt diskuterande och dissande så gjorde Selma en snigel, manet (jag och alla andra trodde att det var en bläckfisk, men dom har ju faktiskt åtta ben, som Selma så ivrigt påpekade, och maneter har bara fem, yeah yeah osv blabla;) ) och en mask med partyhatt som senare blev ett sjömonster. Jag gjorde en elefant som fick bli en sköldpadda sen, och en mask med en trollkarlshatt. Och så en del vanliga lussekatter förstås. Himla kul, himla flummigt.

Nu ska vi nog äta snart, så jag ska gå och få tag på John (han är så skön!) och Ellen.
Snöar massa föresten. ljkdgpoaöfhkgladfkgnölasdkfjlldgödfählöälsfgkjksdföädgjldfgfö.
Hej.

Inga kommentarer: