Today's the day

(stranden i Las Palmas)
Nu har den lilla... vaddetnuhetersåntsomdendäruppe kommit upp! det här blogg(om)byggandet har jag inte varit så jätteaktiv med, men nu hade jag sett en sån fin såndärsomjagmenadeinnan och jag blev så inspirerad. Och nu dröjer det la ett tag till nästa förändring. Frågan är ju egentligen varför man ska ha en blogg som man inte använder särskilt mycket... hm. Nu ska jag duscha. Imorgon kommer jag vakna/äta frukost till tre tokar som spelar trombon, och sen ska jag pilla med projektarbetet hela dagen hoppas jag. Vill få in ett besök hos mormor också. Det skulle verkligen vara fint, jag har saknat henne så mkt. Och det är så skönt att vara där. Älskar't. Och på kvällen ska jag hänga med världens bästa Amanda! Åh. Det var så länge sen och jag har verkligen saknat henne.också. Åh, hon är så fin, min lilla kompis! Nu drar jag. Pusshej!

Inga kommentarer: