Góðan daginn
now you know how to greet people in icelandic!

Dom är trevliga på flickr., lär mig nya fraser varje gång jag loggar in. Har inte riktigt kommit igång än, kan jag ju inte säga, men det kommer väl succesivt.
Nu lyssnar jag på Jennie Abrahamsson, Joan as a Policewoman och Ella Fitzgerald. Bra grejer.

Imorgon kommer klasstjafs braka loss, för dom ska ta upp musikvalet till utspringningen...eller så bryr sig folk inte så mycket. Vi får se!

Och det var föresten tårt-tävling på PS. idag, väldigt rolig och uppsattad grej. Karamellfärgad grädde överallt (bäst var det blåa, haha). Vi skickade hem kidsen sjukt höga på socker, moahaha (stackars föräldrar). Tog massa bilder på kidsen på PS. och dom på KOMPIS också, tänkte att det kunde ju vara mysigt och dom kommer kanske till användning...

Nu ska jag sova, för jag är TRÖTT.





jag hatar att jag alltid är så himla trött
och att jag aldrig blir färdig med nånting
jag hatar det,
dö.

Inga kommentarer: