oktober 2008


Jag kommer ihåg att jag inte var så psyched den månaden, om man ska uttrycka det så. Sitter på Fridas dator och kollar på dom från min lilla promenad den dagen, för första gången sen dess. Uppdateringar kommer alltid förr eller senare! Eheh :).
Har tittat på MASSA av Josefin(hennes mest) och Johannas bilder från sommaren 07. Jag tyckte om den sommaren, då var allting så sjukt bra faktiskt. Hängde huuuur många veckor med Josefin som helst (som jag kommer ihåg det, men som hon och jag konstaterade innan, suger vårat minne och speciellt mitt), och det var då jag/vi började lära känna Johanna och Afghsen. Det var en bra sommar, trots allt som våren innehöll. Det finns mycket från det året som jag måste prata med två personer om, men det där rätta tillfället dyker aldrig upp för att jag pratar så lite med dom, och så är det lite spänt på båda hållen, för att uttrycka det mildare. 2007 var också året som Mimmi debuterade på MBT. Såg henne nästan inte alls under hela veckan ju (åter igen, som jag kommer ihåg det)! Det var mitt första Frizon, och det kunde inte ha blivit bättre alltså. Förra årets festival toppade inte det, inte generellt sett iaf. Shane Claiborne, Psalters, och bara sånt sjukt mys!
Idag har jag köpt pyssel. Ska bli mysigt att fixa imorgon, och på projektarbetet med! Hoppas jag iaf... Har en del grejer som måste lösas!
Nu är det dags att sova. 02:49
(Någon kommer få psykbryt om den vaknar...!)
Herrå!






1 kommentar:

josefin sa...

alltså det är så konstigt för jag hatade sommaren 2007. eller, jag älskade att hänga med dig så mycket men sommaren 2007 var inte snäll mot mig. och det var första sommaren jag var sjuk. hmm.

men iallafall, det är konstigt för jag hatade sommaren 2007 och du sommaren 2008 (mer eller mindre. eller, din sommar 2007 var bättre än din sommar 2008.)

jag vet inte var jag ville komma riktigt. let's make sommaren 2009 GREAT okej?

och förresten, modelejonet strikes again. diverse modebloggare (frida fahrman och hanna fridén) har köpt likadana byxor som jag har, dom köpte dom i januari och jag köpte mina i november. M-HM!
haha