Idag skulle jag redigera bilder och skriva på min gamla naturkunskapsuppgift. Har inte hänt.
Redigerat den här och en till. oroat mig för framtiden, kom på nåt och sen sket det sig med det. Fast en bra grej är att jag kan flytta in med Johanna och Josefin nånstans i Örebro. Om det är platsen jag ska vara på, om det känns bra. Seg dag. Ikväll är det mys hemma. Och John & Ellen är här med, det är fint. Imorgon kväll ska jag nog försöka få tag på Amanda. Och PLUGGA. Uh.
Uppdateringar kommer, gamla bilder, nya bilder, och om det är värt det, skriftlig redovisning av gran canaria-resan. Så.
Hej

1 kommentar:

josefin sa...

HAHAHAHAHAHAHA FIN BILD! dör lite.

och du vännen! livet är LÅNGT. man hinner allt och man behöver inte bestämma sig just nu. när man är 18 år FÅR man göra precis det som faller en in. faktiskt! och du har alltid en plats hos oss öppen. puss!