Hej!
Jag sitter äntligen med min uppsats om EDS till naturen, även om det är lite segt och jag pausar med Top model. Pappa frågade nyss vad vilken högskola jag ska gå på efter gymnasiet, hah.
- Ingen, sa jag.



Har en liten, väldigt, översiktlig framtidsplan: först örebro -jobba lite, sen indien kambodja burma bangla -nånstans att hänga ett tag (nej det låter ju inte så seriöst att säga hänga, men det är jag), sen kanske hem igen eller till australien -jobba/plugga/i don't know, och sen efter jag har fyllt 21 drar jag kanske till new york -pluggar/jobbar/hänger/gifter mig rikt och glassar(haha)/doing something i don't know yet. Och sen vet jag inte. Som sagt, väldigt översiktligt. Men jag läste faktiskt nånstans idag att man behöver se ramarna för det man ska göra och sen kommer detaljerna. Aja, it's a work in progress.

Nu och Tuss hemma. Det är fint. Och jag har asont i höger handled.
Pösshej.

Inga kommentarer: