Sommarlov.









adam och jag på trappa ner -festival.
den här bilden är sommar.



Sooooooooommar.
Skönt.
Ettornas kör var splendid. Och Malin är min nya favoritsångerska :). Sjukt snyggt sjöng hon! Lovely. Hon rev av "Yester-me, Yester-you, Yesterday" sjukt proffsigt.

Och Oscars, Joels, Lukas och en pianokilles ensamble var sjukt grym. Jag.. det går typ inte att förklara. S J U K T S N Y G G T! Det bästa instrumentala jag har hört på länge!

Aja. tack för iår. det är galet, den 16 augusti 2006 hade jag ingen aning om hur jag skulle förändras. och det har bara blivit till det bättre, i must say. troligtvis finns det väl ngt negativt också.kanske träningen. HAHA.
iaf. tack alla!



(nu kom inläggen i lite fel ordning. den här skulle vara före den förra egentligen.gaah.)

Inga kommentarer: