Signed, sealed, delivered, I'm yours!







Dagen har spenderats:


-buss med stina.
-väntat på studenter med mimmi.och senare med hanna med.
-cyklat aplångt till axamo med mimmi,hanna och olle. och jag såg johan. inte för att jag hejade, men det var ett antal månader jag såg honom. han är sjukt snygg.nästan lite jobbigt snygg. och skryt: han gick i min klass, yey.
-flum med mimmi.
-litelitelite korskyrkan med dom.fast ajg skulle hem, så det var inte så länge. det var en sjukt snygg sångare som soundcheckade medans jag var där. tih.


För övrigt har jag varit sjukt snygg hela dagen. morgonfrilla, svett+bränna, bad, no makeup, mer svett, och lockigt hår. fast.det var nice med lockigt hår. i like it. om jag klipper mig kort så får jag kanske lite mer lockigt. eller rakare.det vet jag inte riktigt. ah.
Jag har iaf haft väldigt trevligt. har bestämt med mimmi att vi ska åka till japan och köpa digitala systemkameror där, för vi tror att dom har lägre valutakurs än sverige.(?)
och när vi väntade på studenterna fick i solen från ett håll och vi satt där i en timme, så nu har jag bränna mest på vänstra armen, och mimmi på låren. Annars har jag också fått på ryggen (det bränns i alla fall), och på benen lite.kasnke lite i ansiktet också.miihp. Det är rätt nice, första dagen på sommarlovet och allt! Jag känner att jag har lyckats, haha. :).


JOSEFIN KOMMER IMORGON. Lyckan är total!
Tänka sig att världens mest underbaraste, vackraste, bästaste -and so on, människan i världen ska komma hit! till småland! fantastiskt roligt :D.
Det är liksom.. great.


Nu ska jag äta glass. och titta på film med min far, om han vill.
PUSSHEJ.

Inga kommentarer: