Sommarlov.
Äntligen!
Eller fast. Jag vet inte riktigt.
Det känns så konstigt.
Man blir alltid så osäker, när nånting som man har längtat efter i evigheter, faktiskt kommer.
Jag har varit på stranden idag, doppat fötterna, sett människor i badkläder t o m prövat själv, folk som spelat volleyboll, gått utan kofta i klänning, önskat att jag hade ett par solglasögon. Det känns ju som att man borde känna sommar nu.
Äh. Det kommer säkert. Kanske snart, när jag ska gå ut och vattna mina örter och växter, eller när Amanda och Julia kommer på miniparty, eller kanske troligast när Josefin kommer.
Åh, jag kan knappt vänta! Jag vill att hon ska komma nununu! :D.
Vi ska göra det vi är bäst på -sunka, träffa mimmi, ha vattenkrig, bada, flumma, sparka rumpor, promenera, hänga i Jönkan, öva volleyboll. You name it (eller.kanske inte riktigt..).
Det skulle vara gött om vi bara drog till Götet över en dag, kanske? :).
Aja. Ny layout föresten, men det kanske jag har nämt?
I like it. Den är enkel och sommrig.
Nu ska jag förebereda.
PUSSHEJ.

3 kommentarer:

josefin sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! VAD LÄSKIGT!
JAG HAR TÄNKT HELA DAGEN "man kanske skulle föreslå att vi åker till götet över dan nån dag?"

FYYYY VAD LÄSKIGT! AAAH!
haha

PUSSHEJ!

Anonym sa...

VAAAAAAAAA!!!!!!!!!
FY VAD LÄSKIGT!.
alltså.AAH.

men ska vi göra det :)? det vore nice.man kan komma över bussbiljetter för bara 100 kroiners tur&retur.

tjohoo.

josefin sa...

låter najs du.