SKITHIMLAPISSENGELSKAASOCHJAGVIIIIIIIIIIIIIIIIIILLIIIINNTTEEEEE!


jag skiter snart i engelskan. lämnar in den helt pissig och BLÄÄIG, för jag vill itne mer. jag vill ha mitt sommarlov, jag vill ha min frihet!
käre tider.
och jag vill ha imorgon. doft filmkväll med mimmi, olle, adam och hanna och så.

sa jag nåt om festivalen i helgen föresten?
den var sjukt nice alltså :D.
fast jag hade crazyasshuvudvärk på fredagen, så jag kom inte förens på lördagen. men det var nice iaf. jag var med i fotbollsturneringen, och boy! shit vad kul det var! jag har saknat det järnet mkt. och jag blev inte sådär jätteäcklig. inte alls faktiskt. mest för att jag började springa, men sen kom på att "nej, jag orkar itne vara äcklig och ajg måste ta det litye lugnt". men jag fick ändå springa och köra en liten duell eller två. Det var fett nice, och ajg älskar det!
jag bvörjar igen tror jag. om mina knän inte screwar up sig på ett till halvår, då är jag klar för fotbollslaget. Då SKA jag spela. jag kan ju faktiskt ta det litgnt om jag behöver.
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN FOTBOLL ÖVER MKT. bara grejen att jag kan och är bra på det liksom. det gör nog mkt.

nu ska jag se om josefin har skrivit ngt.
pusshej.

Inga kommentarer: