testing, testing


i did it! all thanks to josefin! the pictures are LARGE. det är föresten hennes bild med, så fin (jocelyn, får jag låna den här bilden till en grej? kan inte svara på vad det är riktigt än, men det kommer. pretty please?)


föresten så gjorde jag några frågor på naturkunskapen idag. progress! eller, det är det ju om jag fortsätter imorgon... då MÅSTE jag iaf göra färdigt mindmapen (åtminstone) till ku.hi - annars får jag ig. (hehe, auch.)
och jag tog så fina bilder på amanda idag i skogen, ska redigera på dom imorgon förhoppningsvis.. hon är så fin! och hon ska ju på balen nästa vecka... good lord, känns som att det bara var något år sen vi drömde om musik-estet på gymnasiet och musikalande. sjukt!
aja, pussgodnatt!

1 kommentar:

Mathilde sa...

wiiiie. sjukt bra att hon lade upp den där finfina beskrivningen :) fast den funkar inte på min, för jag har ju en konstig mall på min... :P och dessutom så är alltid mina bilder så kassa att det inte är värt att de dem i större storlek xD

KRAM