jag behöver dig

jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig.
jag behöver träffa dig. det var alldeles för länge sedan, jag behöver träffa dig snart.
jag vill ha egna kort på dig, både sådana som den här fåniga (men söta) när det ser ut som att jag är flintis under luggen och du har ekorr-minen, och kort som bara finns till för att titta på och minnas. och även om jag tycker om att smygkika på dina dikter och sms'a om precis allting (3 is the magic number) så behöver jag träffa dig. Puss. du är den finaste jag vet.

1 kommentar:

josefin sa...

du är bäst bäst bäst bäst bäst. jag behöver träffa dig med.

såhär:
jag behöver träffa dig, men vår vänskap behöver inte träffas. den finns ändå.
även fast vi inte har hängt på över åtta månader, vilket är sjukt sjukt sjukt, så finns det ingenting i mig som någonsin skulle kunna tvivla på att du är min bästaste bästa vän.

det spelar ingen roll hur fina och bra andra människor är för dom blir inte finare och bättre än dig. och det spelar ingen roll hur mycket jag älskar andra för jag kommer alltid, alltid, alltid att älska dig mest.

du är bäst.