måndag.

Urk. Nu har jag gjort ett schema vad jag ska göra varje dag den här veckan.
Men det är bra! Jag försöker se det positivt... Ikväll sitter jag med spanska presentationen om La Dictadura en Bolivia 1971-1982. VÄLDIGT INTRESSANT. Och imorgon blir det naturkunskap för hela slanten!

Ska köpa stora lakan på IKEA imorgon till klassen (som säkert kommer att glömma bort att ge mig cash för't, och det är inte bra eftersom jag inte har cash själv, utan måste låna av pappa). På ett sätt gillar jag att ha ansvarsrollen, men ibland... javenne. Det kommer bli kaos på onsdag när vi ska hålla på med studentfix.

Ännu ett babbelinlägg som jag bidrar med när ajg inte orkar göra det jag ska.
Men nu ska den banne mig bli färdig, sketans spanska!

1 kommentar:

Mathilde sa...

Kom igen stina! Kämpa! Bara några veckor kvar nu av eländet :D Jag tycker du är jätteduktig som köper lakan, så du får cred från mig även om det kanske hjälper föga, haha!

Tycker om dig!