Egentligen sitter jag med mindmapen till kulturhistorian, och det kändes faktiskt rätt kul, så därför gör jag ett avbrott och gör en lista istället (resonemanget är lite komplicerat, men det låter bra i mitt huvud). Ursäkta och varsågod, höhö.

Vem är du?
stina
Attityd?

just nu: seg som en godisråtta .
Ålder?
i am 18 going on 19 ...
Bor i:
sverige.
Ekonomi:
finanskris 24/7! (lite att världen numera sitter i samma ekonomiska skit som jag)
Civilstatus:

singeletto!
Stjärntecken:
kräfta. "jag är lojal och har lätt att ta till flaskan" (rätt/fel)
Internet explorer, Mozilla, Netscape eller annat:
Mozillas eldräv.
Husdjur:
nu; nej, innan; ja
Familj:
mamma pappa och treee storasyster
Jag sover:
hur djupt som helst! och så snarkar jag! och pratar i sömnen!
Kroppsdel du tycker bäst om:
mian fotknölar.
Tror du på något:
yes! jesus christ :)
Frisyr:
långt, trassligt, slitet, lockigt, underbart, äckligt.
Hårfärg:
blönd.
Ögonfärg:
blå.och kanske lite grå här och var?
Längd:
en meter och sjuttiotvå centimeter.
Gillar:
frid, josefin, salta katter, med mera med mera med mera!
Ogillar:
obekväma kläder och dåligt väder. och sådär (uh, mer såklart!)
Favoritmat:
pannkakor kanske. eller kött. eller pasta. eller väldigt, väldigt mycket.
Favoritdessert:
CHEESECAKE.
Favoritdryck:
njäe.
Gillar du godis:
för mycket för mitt eget bästa! (dock godisfastar jag nu, going on strong i en vecka och gäller till studenten!)
Favoritfilm:

javenne. jag tittar på många bra filmer.
Favoritdag:
den bekvämaste.
Favoritklädesplagg:
"jag tycker att underkläder är väldigt praktiskt" (:josefin) haha. det och stora kläder!!
Musiksmak:
bra sådan.
Favoritdoft:
nu är jag jättetråkig och svarar 'sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket', istället för att ge exempel (det blir alltid så när jag gör nån sån här fånig lista, jag tröttnar efter några frågor. bra grej när man gör listor)
Liknar du en kändis?
shania twain, helena bonham carter, paris hilton, moder teresa, britney spears och angelina jolie - vi är så lika!
Senast film på bio:
en shoppaholics bekännelser (haha, så sjukt dålig) med ell och kaj!
Skriver du dagbok?
njae.
Älsklingsfärg:
alla?
Vad skulle du aldrig ta på dig?
och bära offentligt? väldigt mycket.
Vad ville du bli när du var liten?
delfinskötare och advokat! festlig tjej.
Blev du det?
Nope, and I won't become any of those things.
Brinner för:
mycket? åh, det är lite att jag inte har funderat ut det än.
Sportbil eller familjebil?
nej.
Katt eller hund?
båda!
Deppig eller glad?
att vara glad är alltid det bästa, och är jag i goda vänners lag är det ännu bättre.
Politiskt insatt?

sådär, har sackat av en del.
Värdesätter du ärlighet?
uh, nej! jo, såklart.
FetBrukar du ljuga?
jag tycker inte att jag brukar, och jag gör det helst inte heller.
Hur tidigt stiger du upp?

olika varje dag; förhoppningsvis i tid!
Vem/vilka vet mest om dig?
josefin och amanda.
Gillar du att slåss?
if you need me call me, no matter where you are no matter how far. i'm always up for a fight!
Vad har du på dej just nu?
gamla jeans och ett äckligt linne.
Ikväll ska du?
bli färdig med mindmapen!
Vem är snyggast i världen?

den frågan GÅR inte att svara på.
Vilket datum är det idag?
25 Maj 2009.
Målar du naglarna?
ibland, men jag biter alltid på dom - med och utan nagellack.
Vad luktar det hemma hos dig nu?
mat. ägg!
Märkeskläder eller secondhand?
eeeeeh. inte märkeskläder och helst inte sh (har en grej med sh som är helt dum i huvudet, men det är så det är)
Hur många par skor äger du?

några par. mer än vad jag använder..
Vad tycker du om idrott?
jag ÄLSKAR att spela fotboll. och jag sörjer än idag att mina knän screwade och jag slutade med det.
Gillar du att fotografera?
Jopp.
Salt eller socker?
Salt.
Tränar du?
haha nej, men i sommar kommer jag bli sjukt fit! förhoppningsvis..
Har du bra kondition?

nej.
Små eller stora bokstäver?
både.
Är du bra på att måla/rita?
nja, njo, ja, nej.
Vad har du MVG i?

högst 10 ämnen...vet faktiskt inte alls.
Vad har du IG i?

just nu: samtida konst/kulturhistoria
Hur var detta?
uttråkande och onödigt.

1 kommentar:

josefin sa...

haha du är en härlig brud du. gillar brud-uttrycket, det är så jobbigt. så "jag och brudarna tog en fika! så mysemysi!"

öh, ja. jag är trött. nu ska jag titta på en serie. pussis.