you can't lay down you memory

(titeln är titeln på Teijo Remys chest of drawers (det finns inget ord som riktigt passar för den "möbeln" på svenska) från 1991, som jag har skrivit om lite i förbifarten i min projektrapport, men det var ju inte det jag skulle skriva nu.)

Kom och tänka på för några timmar sen varför jag har en blogg, och jag kunde inte riktigt klura ut varför, eftersom jag inte är den typiska bloggaren.
Men jag kom och tänka på att jag skaffade den för att Josefin bad mig, eftersom jag slutade hänga på Lunarstorm, hahhaha. Fina grejer, det där.

Jag uppdaterar inte min otypiska blogg varje timme, varje dag, varje vecka, och jag bloggar inte som typiska bloggare. nog för att jag har försökt, men det är inte jag helt enkelt. Jag är otypisk!

Vilken oordning i inlägget det blev. Äh.
Otypiskt.



(im just rambeling on... blablablabla)

Inga kommentarer: