so don't you let me go, let me go tonight

det är föresten mycket lykke li numera.inte för att det ovan har nåt med henne att göra, men jag lyssnar mycket på henne nu.eller, mycket nu verkligen inte är samma mått som mycket var för några år sen.för några år sen kunde jag sitta i timmar och leta musik, men jag har visst tappat stinget.i minst fyra år.usch.men jag tycker om lykke li.nu gör jag det, men innan var jag lite skeptisk när det var så sjukt hajpat.sånt tycker jag oftast inte om i musiksammanhang.

och åh vad jag önskar att jag hade DN nu!hade velat följa G20-mötet...jag vet att jag kan kolla internet, men det är så mkt skit som skrivs, och allt får man minsann inte se för att man inte betalar.och det känns alltid mer accurate i pappersform.sådetså och därmedbasta.''

på måndag börjar mitt påsklov.så sweeet.då ska jag göra färdigt (läs: måste) mitt projektarbete.som jag för övrigt la ut 400 spänn till färg på!vansinnigt mkt pengar.fast jag fick ju tre feta tapetkataloger av henne i affären.det var schysst.ska leka med amanda också.och mimmi med kanske.och så ska jag göra färdigt ungefär ett dussin andra sketna uppgifter också.uh.
men ellen och tuss kommer lite imorgon så jag ser fram emot det! :)

tycker om att sitta uppe på natten i huset, när alla sover och det är lugnt, tyst och ingen som stör runt omkring.fast det är inte bra nånstans för kroppen, men jag tycker om det.
hejhej.

3 kommentarer:

J.Fh. sa...

Jag antar att ni inte har några bibliotek där du bor...?

stina sa...

jo det har vi...men det ligger på den sidan av centrum som jag aldrig är i.vi har iofs skolbibliotek.men det är inte så...det är ett skolbibliotek.och jag vågar inte gå in i högskolans bibliotek.
vad är det du menar att jag ska ha det till, läsa DN?

J.Fh. sa...

Tänkte något sådant... Kanske var en högst okreativ och ganska tråkig idé av mig...

Och högskolebibliotek kan onekligen vara läskiga. Fulla med massa underliga människor som studerar till ekonomer och ingenjörer och präster och så... Hu!

Nåja, hoppas att du har det trevligt i din tystnad om natten... =)
//John Fh.