påsklovet!

this was my last easterholiday... at least until i start studying again.
det har gått galet fort och jag har inte fått klart sånt jag behöver ha klart. iofs blev jag färdig med BYRÅN idag, men jag har den skriftliga biten kvar - som ska vara inne på ONSDAG. hm..
får kanske hoppa lite av textilen imorgon och åka hem och skriva fingrarna av mig.
och föresten! våran klass har projektveckor de två närmsta. kostymkläderna till teater- och danseleverna ska bli klara och lite sånt ska fixas. lena trodde dock att vi skulle bli klara på en vecka, så förhoppningsvis får vi en del ledigt under den andra veckan. fantastiskt! då kan jag ju göra färdigt det andra... ligger så himla illa till känns det som.

jag var på tre dagar-konferensen i helgen! bra grejer. fast...aa. det var trevligt att träffa folk iaf! elin, emelie och natalie var himla mysiga, och träffade på sabine en kortis och hängde med hannah en hel del :).

jag tror jag bara tittar över de teoretiska delarna ikväll och sen går och lägger mig och läser (håller på med första twilight-boken nu, och GOOD LORD vad fantastisk den äääär!). mmhm.

tjohej.

1 kommentar:

Mathilde sa...

Du! Stina! visst bor du rätt nära jnkpng va? För jag tänkte såhär: jag åker och söker till södra vätterbygdens folkhögskola 4-5-6 maj (vet ej säkert än) å då kanske jag får ngn tid över å träffa dig? Typ fika? Eller promenad? Vad sägs? :D

kram