känd från tv?


har jag sagt att jag är sugen på ray bans eller liknande? I am.
Imorgon ska jag till Göteborg med Kajs över helgen. Mys med Ellen, och bara soft. Ska försöka hitta nåt att ha på mig på studenten, fick låna lite pengar av mamma...

Nu sitter jag och skriver på projektrapporten. skriver inte så mycket egentligen, sen jag satte mig för några timmar sen har jag klurat ut hur jag ska fixa sidnumreringen. så himla effektiv! pratade med H. idag och det var som att träffa en nästan helt annorlunda människa. hon såg så mycket mer avslappnad ut, skratta och skämtade och var jättesnäll (fast det är inte så att hon inte brukar vara snäll...). iaf, she made an agreement with me! jag får lämna in projektet på måndag, PUUUH. fast vi har studiedag då, och lärarna ska visst träffa Jan Björklund i mullsjö, så jag ska gå upp till henne imorgon och fråga hur hon har tänkt det.

och jag och Amanda Z blev intervjuade idag av smålansnytt! om prostitution! och jag sluddrade och var inte alls så vältalig som man skulle kunna önska att man var!
vi satt och solade och hämtade luft efter patineringen utanför skolan, och då hoppar dom ut från sin bil och frågar vad vi tycker om prostitution. helknas. jag, Amanda, och två musikare (från 2an tror jag) var sa vad vi tyckte. och det var så konstigt, han sa att det än så länge har varit en inte okej-stämpel, men att ungdomarna nu tydligen verkade ha en annan åsikt. DET var knas.
jag kände verkligen att det skulle varit gött om man fick lite mer tid att formulera sig, för det kom lite hastigt och lustigt... kanske därav sluddrande. åh, skäms lite. skäms mer över att jag sluddrade än över att jag var himla sunkig med slafsig knut och stor målartröja. haha, journalisten sa "ni är väl ester, eller hur?". ibland är det där så lustigt, lustigare än vad det kan verka när man skriver det, men reaktionen över esteter, lika mycket när det är folk själva som förutsätter det och när de överraskas. knas.
men iaf, det sändes antingen ikväll eller imorgon bitti, jag har inte kollat än.

måste börja skriva med stor bokstav efter punkten igen här. jag bara la av, men nu känner jag att det är lite jobbigt. väldigt stora problem. ungefär lika stora som att man är sunkig i smålandsnytt.

Inga kommentarer: