3/4 - part 2

Imorse var jag hos doktorn, och jag är så lättad nu. Han sa att det inte var EDS, för jag uppfyllde inte alla tre kriterier för den diagnosen, och åååh. Och han skulle skicka en remiss för lite tester till Linköping, men dom ringde för några timmar sedan och sa att jag kan göra det här i Jönkan istället.
När jag satt i väntrummet kom jag att tänka på att jag måste ta tag i att ge blod snart. Och skriva på det där om att vården kan få mina organ om dom vill när jag dör. Sånt är bra.

Den här helgen är det gratis-kanaler all over the place! Som den inbitne tv-tittaren jag är, gillar jag det baaaara.
Nu ska jag fortsätta titta på Vänner i lättnadens anda!

1 kommentar:

josefin sa...

braaa! både med ickediagnosen och med blodgivandet och organdonationen. mina organ har jag donerat men jag får inte ge blod. är lite ledsen för det.